Orai Vilniuje
Ketvirtadienis 2017.11.23
Rgs 11, 2017 14:11

10 būdų išlaikyti sveiką ir gražią odą


Kai oda netenka drėgmės, elastino, kolageno, hialurono rūgšties, o ląstelių dauginimosi ir atsinaujinimo ciklai sulėtėja, oda tampa plonesnė ir mažiau stangri. Tada ir prasideda senėjimo procesai. Kaip šypsena ir masažas gali padėti jūsų odai, „Eurovaistinės“ sveikatos ir grožio žurnale pasakoja gydytoja dermatologė Aušrinė Ramanauskaitė ir makiažo specialistė Eglė Gilytė. Moterys pateikia 10 būdų, kaip išlaikyti sveiką ir gražią odą.

1. Valymas
 
Prieš tepant produktus ant veido, būtina veido prausikliu ir (arba) makiažo valikliu nuvalyti odą. Tai užtikrina ant viršaus tepamų produktų kokybiškesnę absorbaciją. Kitaip produktai nepatenka giliau ir neatlieka savo funkcijos.
 
2. Mityba
 
Sakoma, kad su savo kūnu reiktų elgtis lyg su šventove. Juk šventoje vietoje nemėtote popieriukų nuo saldainių ar vienkartinių indų iš greitojo maisto restoranų. Taip ir į skrandį neturėtų keliauti per daug cukraus, mėsainių ir pan. Juk būtent su maistu mūsų organizmas gauna didžiąją dalį mums reikalingų vitaminų ir mineralų. O pastarieji padeda puoselėti ne tik sveikatą, bet ir odą.
 
3. Drėkinimas
 
Nors dieninio ir naktinio kremų naudojimas rekomenduojamas nuo ankstyvos jaunystės, brandžios odos savininkėms išvis nederėtų praleisti nė dienos be odos drėkinimo priemonių. Tinkamai parinkti kremai gerina odos būklę ir mažina raukšleles.
„Rekomenduoju naudoti drėkinamuosius ir maitinamuosius kremus, praturtintus hialurono rūgštimi, biokalciu, kofermentu Q10 ir tokiais antioksidantais kaip resviratrolis, vitaminai C, E“, – „Eurovaistinės“ sveikatos ir grožio leidinyje pataria gydytoja dermatologė Aušrinė Ramanauskaitė, VUL Santaros klinikos, Grožio Chirurgija.
 
4. Masažas
 
Gerinti kraujo apytaką svarbu ne tik šlaunų, pilvuko ar klubų srityse, tačiau ir siekiant ilgalaikiškesnio jaunystės efekto. Be to, masažas net tik jaunina, bet ir atpalaiduoja raumenis bei pašalina įtampą veide. Jį galima atlikti ir savarankiškai namuose. Tereikia pasiimti specialiai tam skirto serumo arba kremo ir sukamaisiais judesiais švelniai įtrinti į veido odą. Rekomenduojama daugiau dėmesio skirti labiau raukšlelių paveiktoms vietoms.
 
5. Apsauga
 
Tiesioginiai saulės spinduliai kenksmingi bet kokiai odai, ypač brandžiai, nes ji yra jautresnė, todėl apsauga būtina.
„Dienos metu nepamirškite naudoti apsauginių kremų nuo saulės, kurių SPF+20 arba 30, o kai kuriais atvejais (atostogaujant šiltuose kraštuose) neatmeskite galimybės pasitepti SPF 50 turinčiu kremu nuo saulės. Taip pat apsisaugant nuo tiesioginių saulės spindulių reiktų tepti ir visą kūną. Tai stabdo ne tik priešlaikinį senėjimą, bet ir susirgimus onkologinėmis odos ligomis, kurios yra dažnesnės brandžiame amžiuje, t. y. virš 40 metų“, – pataria gydytoja dermatologė Aušrinė Ramanauskaitė, VUL Santaros klinikos, Grožio Chirurgija.
 
6. Streso kontrolė
 
Oda, reaguodama į patiriamą stresą, ne tik netenka gyvybės, bet ir tampa jautri, netgi gali atsirasti alergijos požymių. Stresas netgi brandžiame amžiuje gali iššaukti tarsi paaugliškus spuogus ant veido, oda greičiau suplonėja ir papilkėja. Labai svarbu į stresines situacijas reaguoti kiek įmanoma adekvačiau ir ieškoti sprendimų jokiais būdais neprarandant optimizmo.
 
7. Maitinimas
 
Brandžią veido odą būtina ne tik drėkinti, bet ir maitinti vitaminais. Pasirinkimas, kaip pamaitinti veido odą, išlaikyti ją stangrią, elastingą ir lygią, sulėtinti raukšlių atsiradimą, šiais laikais yra išties didelis.
 
„Rekomenduoju vartoti papildus, kurie skatina elastino ir kolageno gamybą: hialurono r. papildus, Q10, silicį, biotiną, vitaminą D“, – pataria gydytoja dermatologė Aušrinė Ramanauskaitė, VUL Santaros klinikos, Grožio Chirurgija.
 
8. Procedūros
 
Kartais, kai norisi greitai ir veiksmingai atstatyti dehidratavusią odą su gilesnėmis raukšlelėmis, galima užsukti į dermatologijos kabinetą. Norinčios skaisčios, švytinčios, tinkamai sudrėkintos veido odos po, pavyzdžiui, mezoterapijos su įvairiais vitaminais procedūrų, ja galės puikuotis kone iškart.
 
„Galimos procedūros, skatinančios greitesnų epidermio atsinaujinimą: rūgštiniai šveitimai, lazerinės terapijos. Esant pigmentinėms dėmėms ar išsiplėtusiems kapiliarams rekomenduojama specifinė gydomoji kosmetika arba lazerinė terapija“, – pataria gydytoja dermatologė Aušrinė Ramanauskaitė, VUL Santaros klinikos, Grožio Chirurgija.
 
9. Makiažas
 
Brandžios moters viena iš grožio paslapčių – saikingas makiažas, kuris paryškina privalumus ir paslepia trūkumus. Su amžiumi moters oda tampa sausesnė, jautresnė ir plonesnė. Dėl šių priežaščių vyresnės moters makiažas neturėtų būti perkrautas.
„Makiažui reikėtų rinktis drėkinamąjį kremą, suteikiantį atspalvį, kuris ir pamaskuos, ir sudrėkins, o esant didesnio maskavimo poreikiui galima tiesiog uždėti keletą sluoksnių, tačiau oda vis tiek išliks gaivi ir sudrėkinta. Kita problema – paakiai. Paakiams galima panaudoti tą patį kremą su atspalviu arba lengvą maskuoklį. Tai pat rekomenduoju naudoti kuo mažiau birios pudros, nes sausas produktas ištraukia iš odos drėgmę, ir rinktis persikinio atspalvio turinčias priemones“, - pataria makiažo specialistė Eglė Gilytė, „b.EdGy“ studija.
 
10. Šypsena.
 
Taip, juokas prisideda prie raukšlelių atsiradimo, tačiau tik akių kampučių zonoje. Užtat gera nuotaika ir šypsena padeda išsaugoti veido švytėjimą, patrauklumą, užtikrina gerą savijautą, o kartu su sveikata ateina ir grožis.


Grįžti


Skaitomiausi straipsniai:


Gyvenimo stilius

Visos naujienos

Grožio procedūras atliekantys gydytojai teigia, kad pacientus darosi vis sunkiau kuo nors nustebinti. Naujos technologijos vis plačiau apgaubia grožio sritį, todėl atsiranda dar naujesnių ir patogesnių būdų, galinčių prisidėti prie odos puoselėjimo. Gydytoja dermatovenerologė Renata Kliunkienė...

Apie tai, kaip svarbiausias metų šventes sutinka pasaulyje dėl savo nestandartinės išvaizdos išgarsėjęs modelis Rasa Ciūnė, buvo galima išgirsti Kauno butiko „Closté Clothes Boutique“ trečiojo gimtadienio šventėje, kur ne tik grožėtasi Ingos Budrienės dekoracijomis, vaišintasi Dovilės Valentienės...

Tyrimai rodo, kad trys šampano taurės per dieną gali padėti išvengti demencijos ir Alzheimerio ligos atsiradimo. 

reklama

reklama